Varukorgen är tom
 

Var överallt där dina kunder är !

 

Artikelnummer: 
Varumärke: 
Lagerstatus:
Slut i lager
Beställt av leverantör.
Välj variant:
 

0 kr


 

Delbetala från 0 kr/mån
Mer info »

Företagshyra
Köp inte utan hyr till en låg månadskostnad istället. Mer info »

Alla era support kanaler i en Support plattform

 

Ärendehantering email

Kundtjänst tickets skapas och uppdateras från mail. Vanlig mail konversation skapar tickets automatiskt.

 

Live Chat Support

Chatta med era potentiella kunder/besökare. Övervaka era onlinebesökare i realtid. Möjlighet att bjuda in till chatt.

 

Facebook support/koppling

Förvandla Facebook wall meddelanden till tickets. Ert svar når flera personer.

 

Twitter koppling/support

Kontrollera flera Twitter konton. Tweets skapar automatiskt tickets. Svara på tweets.

 

Kontaktformulär

Fullt designbara och lättanvända kontaktforulär. Samla in, bearbeta och svara på feedback. Medan kunden skriver sin fråga får de direkt förslag från kunskapsdatabasen. Sparar er tid då kunden ofta finner svaret utan att lämna sitt meddelande.

 

Kunskapsbas

Fånga och återanvänd kunskap. Låt era kunder hjälpa sig själva. För bästa effekt finns flera widgets för att era kunder lättare ska kunna söka i kunskapsbasen.

 

Forum

Bygga gemenskap runt ditt företag. Låt era kunder att interagera med sig själva och er support. Alla forum poster ser ni som tickets som ni kan besvara.
 

Feedback & förslag

Lyssna på era kunder! Kunderna lämnar förslag på förbättringar, kan rösta på dem och ni utvecklas tillsammans. Varje förslag omvandlas till tickets för er.

Snyggt användargränssnitt

 

100 % webb-baserat

Sköt er kundtjänst via nätet via dator, mobil eller surfplatta. Installeras på er server eller på vår. Ni jobbar i webbläsaren.

 

Anpassa er egen design

Anpassa färg, logo mm för att matcha ert varumärke, hemsida mm. Allt anpassas enkelt.

 

Välj mellan flera språk

Erbjud support på flera sråk till era besökare. Användargränssnitet är översatt till många språk.

 

Anpassningsbart

Bygg ut eller ändra funktionallitet med anpassade plugins. Funktioner kan aktiveras eller avaktiveras av er själva.

Ticket hantering

 

Avdelningar

Matcha ert företags struktur, gruppera medarbetare efter kunskap, ansvar och privilegier. Sortera kanalerna till rätt avdelning.

 

Överför ärende

Överför enkelt ett ärende till rätt avdelning eller medarbetare. Sätt upp regler i systemet som automatiskt lägger en ticket till rätt avdelning.

 

Hybrid ärende

Behandla chat, mail, Facebook och Twitter i samma ärende. Ex en kund påbörjar en fråga via chat och får svar. Åtvervänder via mail och samma ärende byggs på.

 

Ansvar för ärende

Ställ in vem som ska äga ett ärende. Fördela ärendet till rätt person manuellt eller via uppsatta regler.

 

Regler och arbetsflöden

Automatisera support ärenden och definiera arbetsflöde. Regler sorterar ärenden eller mail baserat på ämne, text eller andra parameterar till rätt avdelning som effektiviserar ert arbete.

 

Taggar

Taggar i form av ord som lägger till mera värde och hjälper sortering och sökning av ärenden.

 

Email mallar

Anpassa utgående email för att passa ert varumärke. Mallarna kan anpassas per avdelning och person.
 

Filtrera ärenden

Skapa egna filter för att söka igenom ärenden. Aktivera filtret genom ett klick.

Betyg & Kommentarer

Inga kommentarer än. Bli den förste att kommentera denna produkten!

Kommentera denna produkt

Ange betyg (1-5): 

  • För närvarande 5/5 stjärnor.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

captcha